Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тєут В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Тєут В. М. 
Концептуальні засади адаптивних автостернових [Електронний ресурс] / В. М. Тєут // Наукові вісті Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 5. - С. 103-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NVKPI_2015_5_15
Надано критичний аналіз літератури, що охоплює головні аспекти створення адаптивних систем керування рухом судна. Мета роботи - визначення перспективних напрямів досліджень у галузі створення адаптивних систем керування рухом судна. Проведено аналіз існуючих підходів до ідентифікації параметрів моделі судна (зокрема, ідентифікації на зи?за?у, на циркуляції та за допомогою калманівської фільтрації), визначено переваги і недоліки цих методів, що можуть бути покладені в основу створення адаптивних автостернових. Наведено критичний аналіз підходів до керування судном за допомогою класичних та новітніх методів автоматичного керування об'єктами, зокрема параметричного настроювання класичних ПІД-регуляторів, перемикання регуляторів, застосування нелінійних регуляторів - лінійно-квадратичних (LQ), "ковзного режиму" (sliding mode), а також штучного інтелекту - нейромереж, нечіткої логіки та гібридних підходів. Окремо в огляді наведено аналіз розробок вітчизняних авторів, присвячених розробці адаптивних автостернових та адаптивному керуванню рухом судна. В результаті аналізу літературних джерел визначено перспективні напрями досліджень у галузі створення адаптивних систем керування рухом судна. Висновки: перспективними напрямами досліджень є: розробка нових підходів до ідентифікації параметрів моделі руху судна та збурень, що діють на нього; застосування методів штучного інтелекту, зокрема нечіткої логіки та нейромереж, до адаптивного керування судном; побудова адаптивних нелінійних систем керування рухом судна.
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.312 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Тєут В. М. 
Аналіз физико-хімічних властивостей нафти і нафтопродуктів, що впливають на водне середовище при розливі в морських акваторіях: постановка завдання і шляхи його рішення [Електронний ресурс] / В. М. Тєут // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2016. - Вип. 3. - С. 129-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2016_3_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.032 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Тєут В. М. 
Методика проведення екологічного моніторингу акваторії моря за допомогою спеціалізованого судна [Електронний ресурс] / В. М. Тєут // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2016. - Вип. 4. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2016_4_32
Представлено результати аналізу літератури, що пов'язані із створенням систем екологічного моніторингу морської поверхні, і вирішено завдання використання екологічного судна при проведенні екологічного спостереження за умов розливу шкідливих речовин або нафти (нафтопродуктів).
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.42 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського